Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Životní / neživotní pojištění: PIN Vám na vyžádání zašlou operátoři z naší zákaznické linky 257 092 111.


Při problémech s přihlášením volejte naši zákaznickou linku 257 092 111 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@allianz.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Údaje jsou platné k 22.02.2018 03:19.


Vždy poslední pracovní den v měsíci od 19 hodin do 8 hodin následujícího dne probíhá technická údržba portálu. V této době tedy nemusí být možné přihlášení do portálu.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 

Vážení klienti,
od soboty 24.02.2018 17:00 do neděle 25.02.2018 10:00 bude probíhat technická údržba portálu. Přihlášení bude možné po jejím dokončení.
Během údržby nemusí být možné přihlášení do portálu.
Děkujeme za pochopení.

Hypotéka na cokoliv!

v
Čekejte, prosím !