Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Tento portál je tu pro Vás, pokud máte u Wüstenrot stavební spoření (včetně případného překlenovacího úvěru / úvěru ze stavebního spoření) nebo hypoteční úvěr.


Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?


Číslo smlouvy je shodné s číslem účtu, na který posíláte platby, ale bez kódu banky. Kromě samotné smlouvy jej naleznete také v pravidelných ročních výpisech z účtu k Vaší smlouvě, popř. v ostatní komunikaci (dopisech) od Wüstenrotu.

PIN je uveden v dopise potvrzujícím uzavření Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru, který jsme Vám zaslali hned po jejím uzavření. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 (kontakt@wuestenrot.cz) Vám PIN na vyžádání zašlou.

Pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku nás kontaktujte ze svého telefonního čísla / emailu, který máte evidován u smlouvy.



Máte-li pojistný produkt, obraťte se na Allianz pojišťovnu na emailové adrese pojisteni@allianz.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Údaje jsou platné k 03.07.2020 20:15.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 

PPB - všechno vám vyroste

v
Čekejte, prosím !