Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zelené linky 800 22 55 55 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Životní / neživotní pojištění: PIN Vám na vyžádání zašlou operátoři z naší zelené linky 800 22 55 55.


Při problémech s přihlášením volejte naši zelenou linku 800 22 55 55 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@wuestenrot.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 18:00
Pá: 08:00 - 15:00


Údaje jsou platné k 27.02.2017 03:42.


Vždy poslední pracovní den v měsíci od 19 hodin do 7 hodin následujícího dne probíhá technická údržba portálu. V této době tedy nemusí být možné přihlášení do portálu.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 

Rozsviťte svou kariéru

v
Čekejte, prosím !