Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Při problémech s přihlášením volejte naši zákaznickou linku 257 092 111 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@allianz.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Upravená provozní doba call centra během Vánoc:
23.12.2019: 08:00 - 15:00
27.12.2019: 08:00 - 15:00
30.12.2019: 08:00 - 15:00
31.12.2019: 08:00 - 12:00


Údaje jsou platné k 13.12.2019 00:27.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce


Chtěli bychom Vás informovat o termínech nedostupnosti PKP:
sobota 14.12., od 17:00 hod až neděle 15.12.2019, 12:00 hod.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.


Přihlašovací údaje

 

PPB - všechno vám vyroste

v
Čekejte, prosím !