Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Životní / neživotní pojištění: PIN Vám na vyžádání zašlou operátoři z naší zákaznické linky 257 092 111.


Při problémech s přihlášením volejte naši zákaznickou linku 257 092 111 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@allianz.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Údaje jsou platné k 19.06.2018 03:06.



Z důvodu pravidelné měsíční uzávěrky je PKP nedostupné vždy poslední pracovní den v měsíci. Od 17:00h poslední pracovní den v měsíci nejsou dostupné online nástroje, od 19:00h pak není dostupné PKP jako celek. PKP bude zcela dostupné další den od 8:00h.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 

Stavebko!

v
Čekejte, prosím !