Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Při problémech s přihlášením volejte naši zákaznickou linku 257 092 111 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@allianz.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Údaje jsou platné k 14.06.2019 22:23.


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce




Chtěli bychom Vás informovat o termínech nedostupnosti PKP:
od pátku 14.06., od 20h až do soboty 15.06.2019, 8h
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace


Přihlašovací údaje

 

PPB - všechno vám vyroste

v
Čekejte, prosím !