Přihlášení klienta do systému

Informace k přihlášení

Přihlášení klienta
Přihlášení poškozeného

Informace k přihlášení klienta

Pro přihlášení potřebujete číslo smlouvy a PIN. Kde tyto údaje najdete?

Stavební spoření / hypoteční úvěr: Číslo smlouvy a PIN jsou uvedeny v dopise, kterým Vás informujeme o evidenci Vaší smlouvy o stavebním spoření / hypotečním úvěru. Pokud dopis nemáte k dispozici, operátoři naší zákaznické linky 257 092 111 Vám PIN na vyžádání zašlou.

Životní / neživotní pojištění: PIN Vám na vyžádání zašlou operátoři z naší zákaznické linky 257 092 111.


Při problémech s přihlášením volejte naši zákaznickou linku 257 092 111 nebo pište. Pro pojistné produkty na adresu pojisteni@allianz.cz a pro bankovní produkty na adresu kontakt@wuestenrot.cz


Aktuální provoz servisního callcentra
Po - Čt: 08:00 - 17:30
Pá: 08:00 - 16:30


Údaje jsou platné k 25.04.2018 02:45.


Chtěli bychom Vás informovat o termínech nedostupnosti PKP
od pátku 27.04 od 19:00 do soboty 28.04 do 9:00,
od soboty 28.04 od 17:00 do neděle 29.04 do 10:00,
od pondělí 30.04 od 19.00 do úterý 01.05 do 10:00.
V této době nemusí být možné přihlášení do portálu.


Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace


Smluvní podmínky používání Portálu pro klienty a poradce

Přihlašovací údaje

 

Roadshow!

v
Čekejte, prosím !